Veckans låt

Var i Stockholm förra veckan på lite minisemester där hann jag med bla Abba muséet som var väl värt ett besök och då är jag inget större fan av gruppen. Ett mindre genomtänkt besök var jazzklubben Fasching i min kulturella iver ”glömde” jag bort att jazzmusiker alltid har roligare än publiken. En regel som f.ö även gäller teaterskådisar.

En guldkant på mitt Stockholmsbesök var att både Fiffi & Henke gjorde mig sällskap för en fika. Otroligt trevligt 🙂

Veckans låt efter allt traskande i huvudstaden blir Nancy Sinatras sköna hit från 60-talet.

4 thoughts on “Veckans låt

  1. Efter morgondagens träff vet vi när decembermötet kommer äga rum. Håller tummen att det funkar så att du kan vara med 🙂
    Åker ni på minisemester till huvudstaden någon mer gång kan vi väl köra en fikarepris? 🙂

    • Datumet ser ut att passa men jag bestämmer mig lite senare då jag lever ett så dynamiskt liv 😉 Mkt trevligt med fika och visst hör jag av mig igen då jag passerar vår huvudstad 🙂

Kommentera

