Veckans låt

Lite småstressigt, betyg ska sättas samtidigt som ett lämmeltåg av stressade elever strömmar mot mitt arbetsrum då de i dessa tider av religiositet plötsligt fått en uppenbarelse och insett att man kanske skulle ha gjort de där proven eller inlämningarna tidigare under terminen om man nu vill ha ett betyg. Mao full fart. Därför blir det inga filmer eller större bloggaktivitet från mig på en vecka eller två.

Ett annat problem är att jag faktiskt inte har så värst mycket film att skriva om då jag helt snöat in på tv-serien OZ och betar av ett par avsnitt var afton. Som tur är består den endast av sex säsonger och jag är redan halvvägs. Vi hörs efter Lucia, då lär jag hunnit med både OZ och ångestfyllda elever.

Kommentera

