Veckans låt

Nu blir det tack och hej för mig. Till veckan åker jag till Spanien och känner redan blodsmaken i munnen. När jag var där sist tampades jag med ficktjuvar på tunnelbanan en lätt sommarbris mot vad som komma skall. Då jag tyvärr inte läst den här boken består mitt resesällskap av tjugo stycken ystra nior. Om/när/hur jag kommer tillbaka ska 400 betyg sättas och en resa till vår huvudstad är också planerad med ALLA avgångsklasser sedan infinner sig stillheten och en fördröjd nervkollaps. Om jag inte ligger på lit de parade i skolans uppehållsrum startar bloggen upp om sisådär två veckor. På återseende.

 

 

 

 

7 thoughts on “Veckans låt

  1. Håller tummarna för att det inte blir allt för mycket ungdomssvinn på resorna. Men lite spill får man ju alltid räkna med 🙂

    • Har precis återvänt från ett mkt svettiugt besök i Stockholm där jag bla flåsade runt på laserdome jagad av hämdlystna elever, får vara glad att de inte valde paintball 😉

Kommentera

