Veckans låt

Det blir lite si och så med bloggaktiviteten den närmaste(?) tiden. Jag har fått helt andra arbetsuppgifter och har numera huvudet fyllt av oregelbundna verb, trafikregler, multiplikationstabeller och annat som hör mellanstadiet till mao jag har inte tid att skriva så mycket som jag skulle vilja. Nåväl min ambition är att åtminstone kunna presentera åtminstone två/tre inlägg i veckan. Confusion med New order känns ganska passande för ögonblicket då det känns lite som att jag famlar i mörkret.

 

4 thoughts on “Veckans låt

    • Det är kanske inte så mycket tiden som inte räcker till utan mer att jag har hjärnan fullt av annat så inspirationen till att skriva räcker inte riktigt till…….

  1. Oj, mellanstadiet… Låter som en ganska stor omställning, visst höll du till i den övre åken tidigare? Men en spännande förändring 🙂

    • Stämmer bra att jag var på HS o Gymnasium tidigare. Stor omställning och är gansla slut i hjärnan vid dagens slut men det är jätteroligt so far 🙂

Kommentera

