Veckans låt

Ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag hösten är helt ok, ja tom en ganska bra årstid. Problemet med hösten är att den följer på den bästa årstiden av alla  – sommaren. Men det är smällar man får ta. September ser ut att bli en fullspäckad månad för undertecknad i stort sett varenda helg är fullbokad men då av trevligheter av allehanda slag. I rask takt ska platser som Lekvattnet, Lund och Arboga betas av mao en rafflande månad för en man som inte rör på sig i onödan.

Förra året körde jag  headertemat ”bra skådisar” då fantasin tryter blir det ”bra filmer” som header en tid framåt.

2 thoughts on “Veckans låt

  1. Tvingas jag välja tycker jag nog hösten är snäppet bättre än sommaren. Tycker sommaren får orättvist mkt cred pga av semestern…

    Mad Max?

    • Kan hålla med om semestercredden för visst vore det inte trevligt att jobba inomhus när det är 25 i skuggan. Jag gillar ljuset på kvällarna en stor fördel för sommaren.
      Japp det är Mad Max.

Kommentera

