Veckans låt

Jag börjar känna att jag som smått är ”back in buisness”. Den hysteriska (åtminstone efter mina sengångar mått mätt) septembermånaden är över. Jag har sakta men säkert hittat mina rutiner på det nya jobbet och jag har snart kollat klart på Sopranos som jag dumt nog började glo på i augusti. Tv-serier är förödande för filmtittandet. Jag kör igång veckan med tre uppföljare. Det var ingen medveten tanke utan mer slumpen som avgjorde filmvalet. Lite Pet shop boysväljer jag att bjuda på. Young offender hör till en av mina favoritlåtar med gruppen.

Kommentera

