Veckans låt

Jag kör igång så smått nu efter min självvalda semester. Förhoppningsvis har det stillat sig på jobbet och jag kan glida in i mål den 12/6. Veckans låt gick i graven för en tid sedan men jag tar och livar upp detta inslag åtminstone under den ljusa årstiden. Vi får se vad jag kan bjuda på i film, musik och bokväg men det blir som vanligt gammalt och nytt. Jag har trots allt hunnit med att se en och annan film under de här veckorna men startar upp med en tv-serie jag nyligen sett. Den kommer imorgon. Dagen till ära blir det knarkkollektivet Happy Mondays med en skön låt.

 

2 thoughts on “Veckans låt

Kommentera

