Veckans låt

Det var i april i år som jag fick ett mejl med ett erbjudande om att eleverna skulle få åka vattenskidor. I april hade jag en vaneföreställning om att den 8:e juni skulle solen skina , det skulle vara varmt och att folk skulle dansa tvist i färgglada badkläder på bryggorna. Jag hade inte heller en tanke på att vattenskidåkningen även inkluderade pedagogen. Läsare av den här bloggen vet mina tankar om vatten som inte förvaras inomhus i en kommunal anläggning. Jag har noga förhört mig om fiskbeståndet i sjön vilket ska vara obefintligt men jag lovar att det finns en och annan gädda i vassen som går till attack när min arma lekamen slår i vattenytan. Dagens låt kan bara bli en:

 

4 thoughts on “Veckans låt

Kommentera

