Veckans låt

Ibland kan det vara bra att utmana sig själv – fast inte för mycket,  jag kommer t.ex aldrig att klättra i berg eller liknande dumheter. Jag var på lokal med lillebror, en karaokebar där det var om kan uttrycka sig som så – högt i tak när det gäller klientelet. Jag trivdes som fisken i vattnet och innan jag visste ordet av så stod jag på scen och sjöng. Turligt nog hade jag haft sans nog att välja ett lättsjungen låt som jag kunde utan och innan. Resultatet hade inte blivit lika tillfredsställande om jag valt t.ex Wuthering heights med Kate Bush något lillebror gjort en sen kväll efter ett par öl för mycket. Mitt sångnummer var mer modest:

4 thoughts on “Veckans låt

  1. Damn, jag som hade hoppats på en mobilfilm från själva uppträdandet! Då är det karaoke som gäller vid nästa sammankomst då? 😉

Kommentera

