Veckans låt

23 578Nu var det slut på denna sommar. Min brassestol för i år (jag förbrukar ca en stol per säsong då de inte görs i gjutjärn) kommer att vikas ihop och hamna i garaget. Visst det är en och annan kväll kvar då jag sitter ute och låtsas läsa någon bok (jag somnar oftast) men det är inte samma känsla att sitta ute på kvällen och veta att man ska till jobbet nästa dag, Det bästa dagarna är när man vaknar och undrar vad man ska hitta på och kommer fram till att man får se vad som händer.

Nåväl men snart har jag bytt sittplats till en fåtölj som en och annan bloggare har efterlyst bildbevis på då han/hon inte trodde det var möjligt att någon överhuvudtaget kunde ha samma möblering som begravningsentreprenören i filmen Fyra nyanser av brunt. Det kan man visst. Min stol är den vänstra och ja, jag somnar även här.

23 579Veckans låt tar nu uppehåll tills det blir ljusare tider men bloggen Filmitch fortsätter att ge filmtips som vanligt under hösten och den vidriga vintern. Tack för den här sommaren.

4 thoughts on “Veckans låt

  1. Tack för bildbeviset. Äntligen! 😉
    Det ser ju riktigt mysigt ut! Ni kan ju i alla fall sitta och tåflirta med varandra, det gjorde inte Christer och hans fru (med träskorna) 🙂

    • Fiffi/Steffo/Sofia: Jag brukar hålla vad jag lovar även om det kan ta tid 😉
      Parfåtöljer är en underskattad designtouch vare sig man tåflörtar eller inte…

Kommentera

