Filmitch sex år

tumblr_mfziq4br4J1r3czd7o1_500Åren flyger förbi och i helgen var det sex år sedan jag startade den här bloggen. Det blir en något knackig start på bloggens sjunde år då hårddisken kraschade och mina fingrar är alldeles för stela och feta för att en mobiltelefon skulle kunna tjäna som tangentbordssubstitut. Samtidigt som datakrånglet inträffade startade jobbet igen och jag var i det närmaste att likna vid en zombie under första veckan men nu kör jag igång igen och hoppas ni är med på färden.

Några nyheter bjuds det inte på -inga storslagna teman eller gigantiska projekt är planerade inom den närmsta framtiden. Naturligtvis blir det en skräckfilmsvecka men mer spännande än så blir det nog inte.

Höstens bioprogram ser sisådär ut man får nog blicka mot tv-skärmen för att hitta något intressant. Brittiska Howl samt Kanadensiska Bite verkar båda intressanta och med lite tur blir det en dubbel Eli Roth framåt höstkanten. Den film som gett mig mest ståpäls på senare tid är dock den ryska Guardians. Än så länge verkar det bara existera en teasertrailer men vilken trailer sedan – det vattnas redan i min mun.

Nåväl hösten är här. Nu kör vi!

12 thoughts on “Filmitch sex år

  1. Grattis på 6-årsdagen! Snyggt jobbat, det är jättekul att följa dig och dina filmiska irrfärder. Jag hoppas du fortsätter i många år till! 🙂

  2. Grattis kompis!
    Mycket stabilt navigerat i filmträsket!
    Kör på bara! Jag hänger med i bakhasorna och fiskar efter stabila filmitch-tips! 🙂

Kommentera

