Veckans låt

Tidigare i år lade jag ned veckans låt. En liten bagatell där jag inledde var vecka med en låt. Det har inte riktigt känts ok efter detta lilla event försvann från bloggen, det skavde mentalt helt enkelt. Jag är trött på att klia min hjärna och gör därmed en nystart något som borde glädja min vän Micke (även kallad sälen) som inte är så intresserad av olika film eller boktips men uppskattade just detta lilla moment på bloggen.

Första låten blir en trevlig trudelutt med The Housemartins där Norman Cook ingick. Cook? Fatboy slim.

4 thoughts on “Veckans låt

  1. Jaaa, ett sådant trevligt inslag i veckan är förstås välkommet 🙂 När det gäller låten upplever jag att den påminner en hel del om She & Him

Kommentera

