Veckans låt

När detta publiceras är jag förhoppningsvis på varmare breddgrader.

Veckans låt blir den absolut bästa versionen av mästerverket La Mer (Beyond the sea). Julio har ett härligt vibrato på rösten och orkesterarrangemanget är mycket bra med en skön blåssektion samt en rejäl porrfilmsbas(!?!) som grädde på moset.

Det kommer läggas ut filmer som vanligt under veckan men min egen aktivitet kommer att lysa med sin frånvaro då jag kommer ha fullt sjå att leta rätt på en vit linnekostym samt passande Panamahatt. Om nu inte planet blivit kapat eller störtar eller att jag helt tappar konceptet och badar i havet är jag back in business om en vecka.

2 thoughts on “Veckans låt

  1. Låter härligt — hoppas du haft det riktigt bra! Själv är jag svag för versionen som hörs i slutet av Finding Nemo. Tror det är Robbie Williams som sjunger den.

    • Jo jag har haft det riktigt bra han tom att läsa ut en tegelsten av Dan Simmons.
      Williams Beyond the sea är också bra i mina öron den näst bästa versionen.

Kommentera

