Veckans låt och 100 i topp.

Efter en tids frånvaro startar jag upp bloggen så smått igen.När Henke presenterade sina 100 bästa filmer fann jag uppgiften vara omöjlig. Men hans lista satte igång mina tankar och jag kunde inte släppa denna ide och bestämde mig till slut för att göra ett försök. Med start imorgon kör jag tio dagar på ett bräde med en lista om dagen. Det är inte allt. Min bror Marcus hoppade även han på projektet så varje morgon 06:00 kommer Marcus lista och 18:00 kommer min. Om våra listor är lika får framtiden utvisa. Hoppas ni hänger med på färden.

Veckans låt kommer från Olle Ljungström en av detta lands bästa artister som tragiskt gick bort för en tid sedan.

 

8 thoughts on “Veckans låt och 100 i topp.

Kommentera

