Veckans låt

Min inneboende lathet gjorde att jag skippade OMD när de spelade i Stockholm härom helgen. En koll på spellistan gjorde att jag det var ett mycket surt äpple jag fick bita i men, men, sånt är livet. Däremot fick jag ett önskemål till veckans låt av Fiffi som hade förstånd att gå på konserten. När det rör ett sådant fint band bifaller jag naturligtvis önskemålet. Varsågod Fiffi: Sister Mary says.

Bloggen kör igång som vanligt nu efter listorgier och uppehåll: Det betyder veckans låt på måndagar och film/böcker och serier på onsdagar samt fredag till söndag.

4 thoughts on “Veckans låt

  1. Yeah! Önskningen slog in! Vilken fenomenal bra start på veckan! Tack!
    Vilken kanonlåt det här är och oj vad många utropstecken jag använder!!!🙂

  2. Trevligt med önskningar, men jag tvingas inse att jag nog egentligen bara gillar Enola Gay från OMD. Och den fick jag ju från Fiffi🙂

Kommentera

