Veckans låt

OM jag hade ett hus (ja just nu känns det som att ett skjul med utedass skulle duga) på Kanarieöarna skulle jag hålla på att packa mina väskor vid det här laget. Nu gör jag inte detta utan får istället bita i det djävligt sura äpplet som ligger kvar i käften ända fram till 180401.

Men sommaren är inte slut kanske någon säger? Mjae andra halvan av augusti känns lite som en fest man är på och inser att det börjar vankas hemgång lite tidigare än man önskar. Kort och gott festen är över. Nu vankas hösten med mörker och sedan blir det bara värre. Ack och ve om jag ändå hade ett litet krypin på sydligare breddgrader.

5 thoughts on “Veckans låt

Kommentera

