Skräckfilmsvecka

Då var det dags igen för den årliga begivenheten på denna blogg, nämligen skräckfilmsveckan. Som vanligt bjuds det på spöken, mördare och monster från världens alla hörn. Som vanligt har även bloggkollegorna Fiffi och Sofia sina skräckveckor, i det senare fallet månad! Hoppas ni får en del tips på rysliga filmer.

Jag smygstartar redan idag med en kort liten video som troligtvis borde benämnas psykologisk skräck. Ska jag vara ärlig har jag inte klarat av att se hela videon då jag mår dåligt både psykiskt och fysiskt när jag ser och hör eländet. Pernilla Wahlgren, barn som inte kan mima till en usel låt och allt är glaserat med någon form av sockersött myspys. Hur tänkte man i kommunen när detta beställdes och beslutades? Resultatet torde vara kontraproduktivt för efter att sett denna skräckvideo vill jag inte sätta min fot på Lidingö och än mindre flytta dit. Om jag redan bott på Lidingö hade jag likt islänningarna ställt mig utanför kommunhuset, bankat på grytlock och krävt att den skyldige gett sig tillkänna.

Jag anar att de ansvariga fattat att de skitit i det blå skåpet då man har stängt av kommentarfunktionen på Youtube. Se kortfilmen på egen risk för när man väl sett den lär man aldrig glömma eländet. Vill också passa på och ”tacka” min dotter för detta hiskeliga tips.

4 thoughts on “Skräckfilmsvecka

Kommentera

