Matglade Pitt, kissnödige Hanks och träningsglade Cruise.

På den mycket underhållande sajten Cracked.com dök den här listan upp. Lite smårolig läsning som man kanske inte ska ta på för stort allvar men jag jag måste erkänna att jag fick en viss deja vu känsla när jag såg Cruise tokrusa i M:I 3. Bifogar även ett litet hopklipp av ett fåtal av Toms alla löpningar.

4 tankar på “Matglade Pitt, kissnödige Hanks och träningsglade Cruise.

  1. Att Tom #1 pinkar i alla sina filmer hade jag inte tänkt på men springande Tom #2 och konstant ätande Brad har man ju noterat här och där.

    • Jag tror att de flesta sakerna som påpekades i listan legan latent i mitt undermedvetena de behövde bara påpekas för att jag skulle få en ”ja just de” upplevelse

  2. Ja, att Tom Hanks pinkar stup i kvarten (på film då) är ju den mest klockrena iaktagelsen på listan, men den har jag inte tänkt på förens nu. En till som gillar att springa ”sprinter style” film efter film är ju även Will Smith, men Tom Cruise ligger ändå några steg före där, haha!

    Och nu kommer jag för alltid vara medveten om Pitts matvanor i film. Kan nämna ett antal till som inte togs upp på listan.

Lämna en kommentar